Kažu “lojalnost potrošača je cilj kojem teži brend”. Svi vi koji ste isti ovaj cilj postavili pred sebe, pocepajte ga.
👉 Lojalnost potrošača ne postoji.
Neki će sada reći “ali ja volim xy brend!”. Istina, volite ga sve dok brend ispunjava vaša očekivanja. Ostati veran brendu znači koristi njegove usluge/proizvode/ideje čak i kada kvalitet izostane… U potrošačkom društvu koncept lojalnosti potrošača je iluzija.
Postoji jaka privrženost, svakako, i trajaće sve dok je brend taj koji je lojalan svojim potrošačima.
Odredite svoju ciljnu grupu i dajte sebi zadatak da im uvek isporučite višu i višu vrednost.
Tražiti nečiju lojalnost je kao da tog nekoga molite da vas voli.
Marketing je mnogo kompleksniji od toga. 👉Budite uvek u toku, čitajte, edukujte se, pišite mi u inbox za pomoć u kreiranju ciljeva social media marketinga. ❤