Brendovanje

Svi koji “grade brend” jer je to tako u trendu i jer su čuli i videli od food blogera, modnih influensera, komičara … da to ide lako na instagramu ili tik toku, u velikom su problemu i neverici kada rezultat izostane.

Ne ide lako i ne može svako, ali da 👉 postoji razlog zašto je neko popularan na drštvenim mrežama.

Izuzimam ovde zadruge i „berem karton“ popularnosti, pričam o zdravim primerima.

X faktor. Slušali smo o njemu neko na Idolu, neko na Zvezdama Granda, kako bilo, svi znamo šta je.
Ista je varijanta i ovde na mrežama.

E, sad. Zna za jadac i Slavica, pa je rešila da napravi svoj X faktor. No, nije znala da se to ne pravi, nego se ima.

Da nije sve tako crno, govori u prilog to da vam ne trebaju horde pratilaca, jer imate biznis, niste influenseri. Kada imate biznis, trebaju vam samo vaši kupci, ne tuđi. Vaš proizvod/usluga je za vaše ljude, koji se poistovećuju sa vama, koji vas vole i prate zbog toga što jeste.

Jureći za gomilama, otuđićete se od onih kojima ste zaista bili simpatični.

Ne moramo svi biti popularni, prelepi, prebogati. Ono što nam treba jeste da radimo ono što zaista volimo i da to predstavimo na najiskreniji i jedinstven način.

Svaka roba ima svog kupca, pitanje je samo ko je vaš.

Dalje ide uvek onaj koji nije lažno predstavljen.